Fokus na kupca: Pristup koji oblikuje budućnost poslovanja


U centru pažnje svakog suvremenog poslovanja trebao bi se nalaziti User-centric pristup. Ovaj pristup transformira kako tvrtke pristupaju svojim kupcima; korisničko iskustvo se podiže na novu razinu, oblikujući proizvode, usluge i poslovni rast. Andreja Fazlić otkriva kako definiranje profila idealnog kupca i mapiranje njihovog putovanja može unaprijediti vašu poslovnu strategiju.

User-centric poslovanje, odnosno strategija poslovanja koja stavlja korisnika u središte svih svojih aktivnosti, postala je ključna za uspjeh u suvremenom poslovanju. 

Osim što ovaj pristup pruža novu razinu vrijednosti i iskustva samom kupcu, on istovremeno djeluje na poboljšanje proizvoda i usluga, potiče inovacije i sigurno vodi ka održivom poslovnom rastu

 

Zašto je User-centric pristup važan?

Bez obzira na vaše osobno mišljenje o kupcima, oni su danas iznimno sofisticirani. Imaju neograničen pristup informacijama, radi čega su educiraniji, a time imaju i veća očekivanja od proizvoda i usluga. 

Prema istraživanju koje je proveo PwC, 73% potrošača smatra korisničko iskustvo ključnim faktorom u svojim odlukama o kupnji. Ova statistika jasno ukazuje na to da ako želite imati uspješno poslovanje koje raste, morate biti usmjereni na korisnike kako biste zadovoljili njihove potrebe i očekivanja.

Korisničko iskustvo nije samo zadovoljavanje osnovnih očekivanja; radi se o stvaranju izvanrednih doživljaja koji kupce pretvaraju u vaše ambasadore. Forrester navodi da tvrtke koje se fokusiraju na korisničko iskustvo ostvaruju značajno veći rast prihoda u odnosu na one koje to ne čine.

 

Definiranje profila idealnog kupca

Da bi ste uspješno primijenili user-centric pristup, potrebno je precizno definirati tko su vaši idealni kupci. Ovaj proces uključuje istraživanje, analizu i brainstorming kako bi se stvorili profili koji obuhvaćaju ne samo osnovne demografske podatke, već i dublje psihografske karakteristike kao što su interesi, stavovi, vrijednosti, životni i kupovni stilovi, i sl. 

Potrebno je da holistički razumijete motivacije, ciljeve i svakodnevne izazove svojih kupaca kako biste s lakoćom prilagodili svoje ponude i aktivnosti u svrhu kreiranja izvanrednog korisničkog iskustva. 

Mapiranje korisničkog putovanja

Mapiranje korisničkog putovanja ključan je proces za svaku tvrtku koja teži razumijevanju interakcija sa svojim kupcima, od početnog interesa pa sve do nakon kupnje.

Ovaj detaljni proces uključuje identifikaciju svih dodirnih točaka i iskustava koje kupci imaju s proizvodom ili uslugom. Na primjer, u kontekstu automobilske industrije, korisničko putovanje može obuhvatiti različite faze kao što su online istraživanje, testne vožnje, sam proces kupnje, te post-kupovna podrška. 

Svaka od ovih faza predstavlja priliku za optimizaciju iskustva, poboljšanje korisničkog doživljaja i izgradnju dugoročnih odnosa.

Razumijevanje korisničkog putovanja omogućava tvrtkama da stvore personalizirane i relevantne interakcije koje ne samo da povećavaju zadovoljstvo kupaca, već i potiču njihovu lojalnost. Dakle, ovakav pristup ne samo da pomaže u izgradnji pozitivnog korisničkog iskustva, već pruža i temelj za stvaranje trajnih i značajnih veza s kupcima.

Online radionica: Izrada profila idealnog kupca i mape njegovog korisničkog putovanja

U četvrtak, 11. 1.2024., od 13:00 - 17:00 h, putem Google Meet-a održati ćemo online radionicu u sklopu koje ćete imati priliku izraditi profil jednog idealnog kupca i mapirati njegovo korisničko putovanje.

I idealna je za sve poduzetnike, vlasnike malih i srednjih poduzeća, direktore, marketinške stručnjake i samostalne profesionalce koji su zainteresirani za napredovanje u svojim prodajnim i marketinškim strategijama.

Naučiti kako stvoriti detaljne profile kupaca i razumjeti njihovo korisničko putovanje - od prvog kontakta s proizvodom ili uslugom pa sve do post-kupovnog iskustva. 

Fokusiranjem na praktične vještine i primjere iz stvarnog svijeta, ova radionica će vam pomoći da napravite prvi korak u usmjeravanju svog poslovanja prema user-centric pristupu. 

Na ovom linku istražite sve detalje o online radionici: “Izrada profila idealnog kupca i mape njegovog korisničkog putovanja.”.

Ako niste u mogućnosti prisustvovati radionici, a tema vas zanima - ne brinite, biti će još termina u 2024., a dok ih ne objavimo predlažemo da pogledate naš webinar: “U korak s poslovnim rastom - Znate li kako vaš kupac kupuje?”.

 

  • Podijeli:

Andreja Fazlić

Andreja Fazlić

Andreja Fazlić osnivačica je konzultantske agencije Astarta: Bit koja djeluje na sjecištu marketinga, prodaje i razvoja poslovanja putem Inbound metodologije. Bez obzira uvodi li poduzetnike početnike u svijet digitalnog poslovanja, marketinga i prodaje, ili surađuje s već razvijenim organizacijama u transformaciji njihovog poslovanja, pomaže svojim klijentima sistematizirati, organizirati i provesti rješenja skrojena po njihovoj mjeri koja im omogućavaju lakšu prilagodbu promjenama tržišta i navikama potrošača, dok pri tome ostvaruju veće prihode i stabilniju poziciju na tržištu.

https://www.linkedin.com/in/andreja-fazlic/



Kategorije trendova


Newsletter

Prijavite se na newsletter i primajte najnovije trendove i savjete ravno u Vaš inbox

Najnoviji trendovi

Pišete blog za svoj čarter? Evo što trebate znati.
Pišete blog za svoj čarter? Evo što trebate znati.

Kada čujete za digitalnu marketinšku strategiju i content marketing, na što pomislite? Zvuči kao nešto nedorečeno? Ali zvuči stvarnije kada kažemo da imamo način da postanete uspješan bloger za svoju čarter tvrtku? Idemo vidjeti što možete učiniti sa svojim blog postovima.

10 grešaka u vođenju društvenih mreža (i kako ih popraviti)
10 grešaka u vođenju društvenih mreža (i kako ih popraviti)

Kada govorimo o poslovnim profilima na društvenim mrežama, za sve tvrtke, pa tako i za čarter tvrtke, znamo svi kako se greške događaju. A kojih je to 10 najčešćih grešaka u vođenju društvenih mreža (i kako ih popraviti, naravno)?

Novi val subvencija - savjeti za investitore u predsezoni
Novi val subvencija - savjeti za investitore u predsezoni

Ivica Žuro donosi “frišku” vijest iz Srednje Dalmacije - subvencije kamata na investicijske kredite se vraćaju, potičući poduzetničku inicijativu. Njegov ovomjesečni članak nam donosi savjete za pametno ulaganje, ali uz i savjetu obliku stare narodne poslovice: Nikad sva jaja u istu košaru.

Što je SEM i kako ga vaša čarter tvrtka može iskoristiti
Što je SEM i kako ga vaša čarter tvrtka može iskoristiti

Search Engine Marketing je odličan marketinški alat, ali i vaša prva linija komunikacije s potencijalnim gostima. Uz SEM, vaši oglasi se pojavljuju na vrhu tražilica kao što je Google, uz instant vidljivost i direktnu povezanost s vašom ciljanom publikom. Želite imati bolje oglase i efikasnije SEM kampanje? Saznajte kako.